F.A.Q. - Floria

1. Pot veni la sediul Floria pentru a plati comanda in numerar?

R: Plata produselor comandate de pe site-ul www.floria.ro se poate face doar online prin una dintre modalitatile de plata puse la dispozitie de Floria. In cazuri exceptionale,  un curier poate veni sa ridice contravaloarea comenzii de la adresa indicata de client. Vezi mai multe detalii despre modalitatile de plata pe Floria.ro AICI.

 2. Pot ridica buchetul comandat de la sediu Floria?

R:  Livrarea comenzilor de pe www.floria.ro se face doar prin curieri proprii si doar dupa ce s-a facut dovada platii. 

 3. Puteti livra buchete si in strainatate?

R: Da, Floria livreaza flori si international in 24 ore dupa ce s-a facut dovada platii.

 4. Puteti livra si in comunele/satele care nu se afla in lista localitatilor afisate pe site?

R: Putem livra buchete oriunde in tara. In provincie, pretul transportului pentru livrarea florilor este de 1.3 lei/km (se calculeaza distanta dus-intors). Distanta se calculeaza fata de cea mai apropiata localitate in care avem livrare locala. In localitatile cu livrare locala (in numar de 140), transportul este gratuit.

 5. Ce inseamna cand un produs este disponibil doar la comanda?

R: Atunci cand un produs are in descriere „disponibil la comanda” inseamna ca florile respective nu sunt in stoc in perioada respectiva. Puteti lansa insa comanda si noi vom incerca sa le procuram sau vom cauta impreuna cea mai buna alternativa.

 6. In cat timp de la plasarea comenzii ajunge aceasta la destinatie?

R: Termenul mediu de livrare in Bucuresti si alte peste 140 de orase este de 2 ore de la confirmarea in sistem a platii comenzii. 

 

 

 

 

Ultima actualizare: 02.02.2016