Suport telefonic
*9595 Mobil (tarif normal)
+4021 300 9595National/International
Floria doneaza 1% din valoarea buchetelor catre WWF Romania

Politica de returnare - Floria

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. 
Jucăriile sau vazele și alte produse neperisabile comercializate de Floria Network se pot returna după următoarea procedură:

Procedura de denuntare si retur:

  • 1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da. 
  • 2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Bd. Primaverii, nr.12, sector 1, Bucuresti, prin orice curier doriti.
  • 3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre www.floria.ro.
  • 4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii. 
  • 5. Coletul trebuie trimis la sediul Floria.ro in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
  • 6. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere.
  • In urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie sa ne anunte prin mail, posta, telefon, SMS, verbal etc.

  • Am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retragere

 

Ultima actualizare: 24.05.2016